Dostępność

Informacja o braku dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej Komendy Powiatowej Policji w Skarżysku-Kamiennej

Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).
Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja.

W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza (pdf, 53 kb).

Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania informacji o braku dostępności. .

Sposoby przekazania informacji

Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Powiatowej Policji w Skarżysku-Kamiennej można:

  •     wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Skarżysku-Kamiennej, ul. Szydłowiecka 22, 26-110 Skarżysko-Kamienna;
  •     złożyć osobiście u dyżurnego Komendy Powiatowowej Policji w Skarżysku-Kamiennej, ul. Szydłowiecka 22, 26-110 Skarżysko-Kamienna;
  •     przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: skarzysko@ki.policja.gov.pl
  •     przesłać na skrzynkę ePUAP.